|
Informatyka UJ forum Rocznik 2005 - czyli najlepsze forum w sieci
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SZCZUR
żul
Dołączył: 09 Lis 2005
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 12:04, 13 Sty 2007 Temat postu: Shape Engine Source Code |
|
|
od ~2003 pisalem gieke, ale postanowilem to przerwac, a kod zródlowy udostepniam wszyskim za free.
######## opis #############
w szkole sredniej wpadlem na pomysl napisania sobie gierki na poczatku mial to byc FPP potem RPG...... a jest RTS. w tym enginie jest straszny balagan ale poza tym mozna znalesc wiele ciekawych zeczy.
####### specyfikacja #########
pelny engine liczy sobie ok 50k - 60k lini
niestety podczas tych paru lat czesc sie zgóbila :)
wymaga opengl 2.0 z sm 3.0 (gf6000+,x1000+), starsze demka chodza nawet na rivie.
-textury: 1d,2d,3d,cube,rect,wszystkie filtrowania, wszystkie wrap, anizo, kompresja DX1,3,5, HDR, bias. PNG,JPG,Tiff*,tga*,bmp*
-shadery: sm3.0, glsl, cg*, cgfx*, opakowane w mój typ material
-pbuffer: (renderowalna textura)MRT, AA
-VBO:
-mesh: static, animated (mój format plików, +3dmax exporter)
-pint sprites*
-camera:
-obsluga wielu okienek, okienk/full screen (mozliwosc ustawienia refresch rate +vSync)
-menu:button,slider,picture,text,edit field,check box,radio box, progres bar,border.....
-input: klawiatura , mysz
-system (opakowanie podstawowych funkcji os)
-Thread
-net : tcp/ip
-sound: open al, wav, ogg, obsluga mikrofonu
-script: (opakowanie dla lua)
-3dmax mesh exporter: max 4.0, 5.0
-Math: vec2, vec3, vec4, mtx44, mtx33, quaternion, triangle,sphere,line...., detekcja kolizji, bspline, genereacja tangent, binormal dla modeli
-edytor map rts: (nie mam exe, a w aktualnej wersji sie nie kompiluje) height edit, grund edit
-algorytmy i pojemniki:
A*, array 1d,2d,3d
config reader
image reader (png, jpg)
sphere tree
random
log
-rts
entity, battle interface(dmg,healt,shield...)
patch finding
-mapa: height+ tangent+normal, ground, entity layer, path layer
-cd audio
###### the end ###############
uwaga przez te pare lat projekt sie troche zmienial i niektóre klasy sa singletonami, inne kozystaja ze zlicznia referencji, a inne z gc, a inne z new i delete :)
mój styl pisania, nazywania zmiennych tez sie zmienial i rózne klasy róznie wygladają :)
kozystajcie i jak czegos uzyjecie to mozecie tam dac:
// COPYRIGHT (C) SZCZUR (R)
// SHAPE ENGINE (2003-2007)
// modifed by you :)
######## extra ###############
dodalem jakies stare demka z 2003-2005
i ogame bota (potrafi tylko rozbudowywac budynki)
niektóre demka wymagaja cg.dll (dll jest w folderze dll to przekopiujcie je)
link (~23MB) : elf: /tmp/ShapeEngine.exe (sfx rar)
Ostatnio zmieniony przez SZCZUR dnia Sob 17:33, 13 Sty 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fen
zielony żul
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Sob 13:27, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
opis wyglada całkiem nieźle... ajk tylko będę miał dostęp do swojego gf6600 to postaram się przejrzeć ten kod...
to jak piszemy jakiegoś Quake'a 5 w przyszłym semestrze? :D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SZCZUR
żul
Dołączył: 09 Lis 2005
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 13:47, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
zeby przejzec kod wystarczy vc60...vc80 :) , a dema nie sa imponujące wiec bez gf6 nic nie tracisz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kap00ch
Mistrz grilla
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ja sie tu wzialem?
|
Wysłany: Sob 14:44, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
przeciez wszyscy wiedza ze piszemy co najmniej q5...i wezcie sie wszyscy lekko uspokojcie ;p zaczynamy PO SESJI jasne? :P dzizas krajst na poczatku mialem problem zeby kogokolwiek namowic a teraz ludzie wala drzwiami i oknami ;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SZCZUR
żul
Dołączył: 09 Lis 2005
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 14:47, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
do zlych ludzi poszles na początku, trzeba bylo odrazu na pierwszym semestrze dac topica na forum :)
zrobili bys my Q5 przed Q4
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kap00ch
Mistrz grilla
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ja sie tu wzialem?
|
Wysłany: Sob 14:55, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
wez pod uwage z punkty widzenia zarzadzania oraz wykonalnosci projektu duzo latwiej cos skonczyc mala grupa ludzi...a obecnie widze ze bede musial przez ferie wszystko od nowa rozplanowac ;p dla teamu ok 2-3 razy wiekszego ;p no ale za to albo gowno zrobimy albo zrobimy Q6 od razu ;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SZCZUR
żul
Dołączył: 09 Lis 2005
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 16:49, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
ja obstawiam ze tylko na starcie bedzie duzo osób i wykruszą sie jak tylko bedzie wiecej roboty na uj, lub gra stanie sie bardziej skomplikowana.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|