|
Informatyka UJ forum Rocznik 2005 - czyli najlepsze forum w sieci
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Makros
pijak
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 14:25, 23 Cze 2006 Temat postu: Sokoban |
|
|
No to teraz moja kolej...
[link widoczny dla zalogowanych]
Dostępna nowa wersja oznaczona numerkiem 1.1 poprawiono w stosunku do wersji 1.0 :
[+] dodano buforowanie przy wyswietlaniu licznika ruchów...
:) Rzecz jasna komentarze mile widziane...
Ostatnio zmieniony przez Makros dnia Pią 17:05, 23 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jagm
zielony żul
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 14:53, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
no i mi się pierogi rozgotowały przez tę Twoją grę :P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hansu
Nieomylny Admin
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1990
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: przychodzimy? Czym jestesmy? Dokad zmierzamy?
|
Wysłany: Pią 14:59, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Swietna, naprawde :) To znaczy oprawa audiowizualna stnadardowa (tu sie nie da nic wymyslic - no chyba ze 3D) ale plansze po prostu fantastyczne! Wziales skads czy sam wymyslales?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Makros
pijak
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 15:02, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
no niestety... ale musze się przyznać, ża sam to tylko pierwszą wymyśliłem... lol... Plansze zapozyczone... jakbym chciał sam wymyślać to chyba by mi miesiąc na to zleciał... aaa... no i sam wymyśliłem bonusMap... ;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Madras
Omylny Admin
Dołączył: 09 Lis 2005
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Z Pokoju :]
|
Wysłany: Pią 15:19, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Hehe, jak gram, to tylko jedna myśl - dwuspójne składowe, dwuspójne składowe... :D
Dobre, ładnie wygląda i wygodne ;].
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hansu
Nieomylny Admin
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1990
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: przychodzimy? Czym jestesmy? Dokad zmierzamy?
|
Wysłany: Pią 15:26, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
No tu akrurat dwuspojne by Ci nie pomogly... Musial bys uzyc (n+1)-spojnych skladowych gdzie n to liczba paczek... ;)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ostoj
Przewijak Tasmy
Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 883
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Tychy
|
Wysłany: Pią 15:46, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
hmmm ile jest plansz? bo doszedlem do 9, zamiast f3 wcisnalem f2 i dupa, a nie chce mi sie od poczatku jak sie okaze ze jest tylko 10 plansz :)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Makros
pijak
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 15:54, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
plansz jest 50.... jak ktoś niewierzy, to zapraszam do katalogu "lvl"...
chyba musze dorobić start od dowolnego levelu...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ostoj
Przewijak Tasmy
Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 883
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Tychy
|
Wysłany: Pią 15:59, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
ooo jak 50 to zabieram sie do gry :D
a start by sie przydal. tylko nie automatyczny od pierwszego gry, i nie na kodach :) najlepsze moim zdaniem by bylo jakby po prsotu pamietal najdalszy osiagniety level i bylaby mozliwosc rozpoczecia od dowolnej planszy z zakresu 1..najdalej osiagniety
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Madras
Omylny Admin
Dołączył: 09 Lis 2005
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Z Pokoju :]
|
Wysłany: Pią 16:01, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Taa też miałem numer z F2 ;].
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skrobocik
[SKROBORANGA]
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 2958
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Skarżysko , Kraków
|
Wysłany: Pią 16:03, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
No to ja sobie pomarudze, że mi te Wasze gierki nie chodzą:
- Athinator - Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: Asd
- Samochodzik - Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: Gra
- CrazyDigger - Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: Gra
- Sokoban - Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: SokobanEngine
Nie wiem czemu, pomocy :!:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Makros
pijak
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 16:12, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
hmm.. no ja nie wiem czemu nie działają...
Ale tak sobie myśle, że reinstalacja javy mogła by pomóc...
No a jak nie pomoże... to tylko [alt]+[F4] a potem wpisz w konsoli format c:
wtedy wszystko bedzie działać... :)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robson
zielony żul
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1274
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Z Lasu :]
|
Wysłany: Pią 16:32, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
@skorobocik: z tego co wiem to masz stara jave - miałem podobny problem - sciagnij nową powinno pomóc. Najlepiej sciagnij całą razem z SDK, bedziesz sobie mół pocwiczyć :)
Wiecie co, tak mi sie wydaje ze do takich gierek java jest najlepsza... w ciagu dóch dni udało mi sie napisać całego sokobana dla dwóch graczy (no prawie, jeszcze nie mam obslugi plików... ) i jedyne błedy jakie miałem to były bledy kompilacji... :P no moze poza trzema Java.Lang.NullPointerException ;)
@ Makros: swietnie zrobione :) Klasyk przez duze K :)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ostoj
Przewijak Tasmy
Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 883
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Tychy
|
Wysłany: Pią 16:34, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
jedsyne do czego mozna sie przyczepic to do migajacej liczby ruchow. no i do umieszczenia restar game oraz restart level obok siebie :)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Makros
pijak
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 16:46, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Co do migania to racja... właśnie sie skapnąłem, że zapomniałem tam zrobić buforowania... lol ... a co do restartów za blisko siebie to co proponujecie...? (oczywiście oprócz dodania stareu od danego levelu...) ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fidel
żul
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 16:50, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Kod: | sdswwsssssssssssssss
spswwwwwwwwwwwwwwwww
swswswwsssssssssssww
swswswwwwwwwwwwwwwws
swswswswwssssssswwws
swswswswwwwwwwwwwsws
swswswswswwssswwwsws
swswswswswwwwwwswsws
swswswswswsswwwswsws
swswswswwwwswswswsws
swswswswwwkswswswsws
swswswwwsssswswswsws
swswswwwwwwwwswswsws
swswwwssssswwswswsws
swswwwwwwwwwwwwswsws
swwwssssssssswwswsws
swwwwwwwwwwwwwwwwsws
wwssssssssssssswwsws
wwwwwwwwwwwwwwwwwwws
ssssssssssssssssswws |
czy mi sie wydaje czy to notacja z O*??:P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Makros
pijak
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 17:06, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
taa.. to notacja z O*... już miałem wprawe przy pisaniu takich plansz to skorzystałem... :P...
Kod: | w - wolna droga
s - sciana
p - paczka
d - koles
k - punkt na ktorym ma stac paczka
o - paczka stojaca na punkcie k |
Jak wymyślicie jakieś fajne mapy do dawajcie... dodam.. :)
btw. wersja z dodanym buforowaniem na licznik już dostępna...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
flower
alkoholik
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 22:45, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Skrobocik napisał: | No to ja sobie pomarudze, że mi te Wasze gierki nie chodzą:
- Athinator - Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: Asd
- Samochodzik - Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: Gra
- CrazyDigger - Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: Gra
- Sokoban - Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: SokobanEngine
Nie wiem czemu, pomocy :!: |
dodaj sobie do sciezki wywolania -cp "folder w ktorym masz gre"
np:
java -cp "c:\program files\wypasiona gra\" Gra
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|