|
Informatyka UJ forum Rocznik 2005 - czyli najlepsze forum w sieci
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fen
zielony żul
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Pon 13:04, 22 Maj 2006 Temat postu: ViAlg |
|
|
Tym razem ja chciałem się pochwalić moim projektem zaliczeniowym na P1 :)
ViAlg - to wizualizacja algorytmów sortujących.
[link widoczny dla zalogowanych]
uruchamiajcie z katalogu Release lub Debug i proponuję przeczytac plik ReadMe.txt w głównym katalogu :D
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rogal
Zjeb z kaszanką
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 1745
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: koło podbiegunowe
|
Wysłany: Pon 14:49, 22 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Co to jest ten shell sort?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Madras
Omylny Admin
Dołączył: 09 Lis 2005
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Z Pokoju :]
|
Wysłany: Pon 15:05, 22 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Okej wracam do piaskownicy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fen
zielony żul
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Pon 18:52, 22 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Rogal napisał: | Co to jest ten shell sort? |
[link widoczny dla zalogowanych]
główna idea tego algorytmu polega na tym aby posortować ciąg zwykłym sortowaniem przez wstawianie ale co k-elementów, przez co zmniejsza się "odległośc" o którą musimy przenosić elementy w sortowaniu przez wstawianie w najgorszym przypadku. Następnie wartość k zmniejszamy (stosując specjlny ciąg liczbowy) aż dojdziemy do 1...
złożonośc wyniosi koło O(n^(3/2))
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robson
zielony żul
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1274
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Z Lasu :]
|
Wysłany: Pon 19:28, 22 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Jejciu... a ja mam tylko onp liczone na macierzach w okienku dosowym :(
Ide sie pociąć ;)
Dobrze ze zostaje drugi "wiekszy" projekt :twisted: moze tam sie uda pokazać co nieco :P
Fen: Gratulacje! Świetna robota :)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
exeman
Mistrz grilla
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 1603
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: znienacka
|
Wysłany: Pon 20:43, 22 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Super mi sie podoba :)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Saimi
pijak
Dołączył: 22 Lis 2005
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 21:49, 22 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
robi wrażenie. bardzo fajne. :)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trywialna
pijak
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z kontowni:)
|
Wysłany: Sob 21:14, 27 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
wow :shock: jak sie robi taka animacje?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kap00ch
Mistrz grilla
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ja sie tu wzialem?
|
Wysłany: Sob 21:18, 27 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
w sumie....nie za trudno ;] tylko sobie trzeba jakis engine 3d napisac albo uzyc gotowy ;] w tym wpyadku to pierwsze...
natomiast jesli potrzeba tylko tego co jest w tym demku to sadze ze jakies 2000 linii :] (troche algebry 3d i tyle..no i jakies API 3d w stylu DXa albo OGLa)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skrobocik
[SKROBORANGA]
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 2958
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Skarżysko , Kraków
|
Wysłany: Sob 23:39, 27 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Powiedział, co wiedział :? A teraz po polsku prosimy :P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kap00ch
Mistrz grilla
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ja sie tu wzialem?
|
Wysłany: Sob 23:55, 27 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
sie znaczy bierzesz pejnta i w nim se malujesz...potem z tych klatek co namalowales robisz filmika i wciskasz ludowi ze to rial tajm ;]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skrobocik
[SKROBORANGA]
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 2958
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Skarżysko , Kraków
|
Wysłany: Nie 0:08, 28 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
No widzisz Michaś, da się po ludzkiemu :wink:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yoter
zielony żul
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gościeradów
|
Wysłany: Nie 14:36, 28 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
:O~ szok.... a ja to tylko te kanapki smarować umiem...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fen
zielony żul
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Nie 15:37, 28 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
kap00ch napisał: | sie znaczy bierzesz pejnta i w nim se malujesz...potem z tych klatek co namalowales robisz filmika i wciskasz ludowi ze to rial tajm ;] |
no i mnie wydałeś... aleś jest ;p Chciałem tylko zaznaczyć, że sztuka to tak te klatki w pejncie narysować i później z tego filmik stworzyć aby ludziom się wydawało, że na przykład mogą se myszką czy klawiaturą scenę obracać! po powyższych postach myślę, że mi się to udało :)
Pejnt Rulez! Zbieramy ekipę i Robimy Quaka 5 w pejncie! :D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trywialna
pijak
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z kontowni:)
|
Wysłany: Nie 15:41, 28 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
A ile tych klatek narysowałeś do tego projektu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fen
zielony żul
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Nie 16:02, 28 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
30 klatek/s * 15 minut * 60 s = hmm.... gdzie mój kalkulator!?... no dobra, nie chce mi się szukać... ale dość dużo tych klatek :)
dla zainteresowanych podaję specyfikację tego projektu:
- Win32Api (właściwie tylko funkcje zarządzające oknem)
- OpenGL (powinno pójść na każdej wersji od 1.1 w górę)
- mój skromy Framework bazujący na kodzie z nehe.gamedev.net + pewne pomysły z różnych książek
- kod dla "renderowania" algorytmów
razem 5224 lini kodu (ale dużo komentarzy piszę) z czego niewiele ponad 1000 na sam kod dla "renderowania" algorytmów
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skrobocik
[SKROBORANGA]
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 2958
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Skarżysko , Kraków
|
Wysłany: Nie 16:03, 28 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
trywialna napisał: | A ile tych klatek narysowałeś do tego projektu? |
Pewnie tak około pejntdziesięciu :D
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|